5 תשובות
שואל השאלה:
כן אני פשוט צוחק על זה
אנונימי
מסכימה
זה כל כך לא רציני אבל איכשהו יש אנשים שלוקחים את זה ברצינות
אף אחד לא משתמש בזה ברצינות נראלי
מי שמשתמש בזה ברצינות פדחן
לא רק אתה
אבל זה ממש כיף לצחוק על זה