6 תשובות
שואל השאלה:
הצילו אני מפחדת שיהיה לי ככה לנצח
אנונימית
כע
זה עובר הכל טוב
שואל השאלה:
אני במשמרת השנייה שלי ואני מרגישה ככ נוראית כולם כאילו יודעים הכל ורק אני פשוט כלום ועושה גרוע
אנונימית
גם הם היו ככה במשמרות הראשונות שלהם
לומדים עם הזמן
את סך הכל משמרת שניה בעבודה טבעי לגמרי שתרגישי ככה ואף אחד לא מצפה ממך ישר לדעת מה לעשות ואיך