4 תשובות
תיפש בפייסבוק יש מלא קבוצות
שואל השאלה:
משהו יותר נורמלי כי למה שיהיה לי פייסבוק?
מה הבעיה בפייסבוק
ככה מצאתי עבודה נואשים שם לעובדים
ויש סחבק תכלס
יאא ליה אור יהודה על המפה