4 תשובות
תיפש בפייסבוק יש מלא קבוצות
שואל השאלה:
משהו יותר נורמלי כי למה שיהיה לי פייסבוק?
משהו יותר נורמלי כי למה שיהיה לי פייסבוק?
מה הבעיה בפייסבוק
ככה מצאתי עבודה נואשים שם לעובדים
ויש סחבק תכלס
ככה מצאתי עבודה נואשים שם לעובדים
ויש סחבק תכלס
יאא ליה אור יהודה על המפה
באותו הנושא: