22 תשובות
חושבות....
שאלה יותר טובה מה היינו עושות...
שאלה יותר טובה מה היינו עושות...
נפרדת מהן
אנונימית
איתי מדברת איתן על זה.
אבל גם תלוי איזה חיבוק עם לצד כזה אז בסדר
אבל גם תלוי איזה חיבוק עם לצד כזה אז בסדר
אנונימית
חיבוק זה חיבוק, זה לא משהו מוזר
תלוי בקונטקסט
אם היא מחבקת אותו חיבוק כזה של שלום אז סבבה
אבל אם זה בלי סיבה מיוחדת והיא סתם מחפשת לגעת בו זה כבר מוזר
אם היא מחבקת אותו חיבוק כזה של שלום אז סבבה
אבל אם זה בלי סיבה מיוחדת והיא סתם מחפשת לגעת בו זה כבר מוזר
שואל השאלה:
חיבוק צד כזה של שלום
אבל אף פעם לא ראיתי אותן מחבקות אותו לפני
חיבוק צד כזה של שלום
אבל אף פעם לא ראיתי אותן מחבקות אותו לפני
אנונימית
הם היו חברים לפני שנהייתם זוג? לא שזה משנה לדעתי חברה אמיתית הייתה שומרת דיסטנס אבל בסדר
אין שום מובן מיני בלאכול
שואל השאלה:
כן הם הכירו הרבה לפני
כן הם הכירו הרבה לפני
אנונימית
אז זה עוד יחסית בסדר
שואל השאלה:
זה פשוט מרגיש לי ממש מוזר
לא ראיתי אותן מחבקות אותו לפני
ואני בעצמי לא מחבקת בנים
בטח שלא את בני הזוג שלהן
זה פשוט מרגיש לי ממש מוזר
לא ראיתי אותן מחבקות אותו לפני
ואני בעצמי לא מחבקת בנים
בטח שלא את בני הזוג שלהן
אנונימית
יכול להיות שהן מרגישות בנוח לחבק אותו עכשיו כי את הבת זוג שלו
שואל השאלה:
יש מצב
יש מצב
אנונימית
הייתי מבשלת אותן
לא במובן המיני
אני יכולה לומר לך שאני וחבר שלי לא מחבקים את המין השני
מתוך כבוד והחלטה של שנינו
זה גורם שאין קנאה בנינו וזה ממש חשוב.
אני חושבת שאת מרגישה שזה לא דבר תקין, ממליצה לך לספר לו את התחושות שלך
ואם הוא אוהב אותך הוא לא יעשה זאת יותר
מתוך כבוד והחלטה של שנינו
זה גורם שאין קנאה בנינו וזה ממש חשוב.
אני חושבת שאת מרגישה שזה לא דבר תקין, ממליצה לך לספר לו את התחושות שלך
ואם הוא אוהב אותך הוא לא יעשה זאת יותר
הייתי אוכלת אותן
בכל מקרה בסופו של דבר אם זה באמת מפריע לך את יכולה לדבר איתן על זה
אבל אני חושבת שכל עוד זה לא מגע מעבר לחיבוקים של שלום אז הכל צ'יל
אבל אני חושבת שכל עוד זה לא מגע מעבר לחיבוקים של שלום אז הכל צ'יל
אני תמיד מחבקת את בני הזוג של חברות שלי שקרובים אליי לשלום ולביי והן את חבר שלי, זה פשוט סימן של חברות ואין שום בעיה עם זה. אם זה יפריע לו אני אפסיק אבל בעיניי זה דיי מטופש לא אשקר אם זה סתם חיבוק של שלום רגיל
שואל השאלה:
אני סומכת על חברות שלי ועל חבר שלי
זה פשוט גרם לי להרגיש לא משהו חחח
תודה רבה
אני סומכת על חברות שלי ועל חבר שלי
זה פשוט גרם לי להרגיש לא משהו חחח
תודה רבה
אנונימית
לא יודעת
לא רואה שום בעיה בזה.
זה כולה חיבוק, מה עשיתם מזה...
זה כולה חיבוק, מה עשיתם מזה...
אנונימי
באותו הנושא: