10 תשובות
איכ לא
לא, שונאת את זה
איכ שונאת את זה
בטח מתחביביי להקטין בנות אחרות בשביל לקבל את תשומת הלב של הבנים החסונים והמדהימים
בכלל לא
שונאת אתזה
לא,.
איככ לא
כל כך כן ושאף אחת כאן לא תשקר כולן פה אוהבות את התשומת לב מבנים