5 תשובות
כן זה לא תקין בכלל
מוגזם ברמות
לא הייתי מצליחה
לא הייתי מצליחה
בימים של בגרות לא אמורים ללמוד בכלל, זה מוגזם לגמרי
אסור יותר ממבחן אחד ביום
שואל השאלה:
ומחר יש לי עוד מבחן במגמה, ביום חמישי יש לי תאוריה, נראה לי נדפקתי
ומחר יש לי עוד מבחן במגמה, ביום חמישי יש לי תאוריה, נראה לי נדפקתי
אנונימי
באותו הנושא: