3 תשובות
רדיואקטיביות אני חושבת
^^אנחנו לא למדנו רדיואקטיביות אבל אולי כי זה ירד במיקוד. לומדים מבנה האטום, קשרים בין מולקולות, חישובים סטוכיומטרים, מצבי צבירה טמפרטורת רתיחה
לפי מה שאני קוראת פה לכל אחד זה שונה, אבל כיתה י זה יותר מבנה וקישור (כל הכימיה אורגנית) והבסיס. כיתה יא אצלי, כבר נכנסנו לפרקים ספציפיים כמו חומצות ובסיסים, סטויכיומטריה, חומצות שומן ועוד כל מיני נושאים