8 תשובות
תעשה.
תעשה, מילא במתמטיקה לוקחים את הציון הכי גבוה
תעשה
כן תעשה עדיף
תעשה בכל מקרה לוקחים את הציון הגבוה ככה שאין לך באמת מה להפסיד
רצוי שתנסה, אבל אם ממש לא בא לך אז זה ציון די סבבה, העיקר שזה עובר
ברור שכן
משרד החינוך גם לוקח את הציון הגבוה בין השניים
כולם עושים, נפגעי 571