4 תשובות
אתה תקוע כי אתה לא מנסה
תתחיל בתיאוריה ובשיעורים מלמדים אותך ויש מורה לידך
שואל השאלה:
כאילו כל פעם אני דוחה את זה ואומר עוד תקופת זמן אני אתחיל ופשוט לא מתחיל
אנונימי
פשוט תתחיל וזה לא אומר כלום על איך שאתה נוהג כי גם אז לא ידעת לנהוג.. גם אני הייתי בטוחה שאני אהיה נוראית ובסוף עברתי טסט ראשון. ותתחיל כי סתם חבל למרוח את זה ולהיתקע
אני גם דחיתי הרבה זמן, אבל זה שווה את זה, כדאי פשוט להתחיל שיעור 1 ואז לראות איך זה מרגיש רוב הסיכויים שתמשיך