14 תשובות
מאת אוהבת?
מאוורר בצבע ארגמן.
פח זבל עם קליפה של בננה.
דף שכתוב עליו: מיאו חתולה.
פח זבל עם קליפה של בננה.
דף שכתוב עליו: מיאו חתולה.
יואו מאן
רווצה אני אגיד לך איזו מתנה מקורית אני עושה לחברה הכי טובה שלי בעוד יומיים?
בת כמה זאת שאת קונה לה מתנה?
בת כמה זאת שאת קונה לה מתנה?
שואל השאלה:
תאמת שזה כבר לא משנה לי.. כי יש לי הכל, באמת יש לי הכל, אני הנסיכה של אמא ואבא..
אבל אני רוצה משהו שישמר לי...
תאמת שזה כבר לא משנה לי.. כי יש לי הכל, באמת יש לי הכל, אני הנסיכה של אמא ואבא..
אבל אני רוצה משהו שישמר לי...
יש פ ה בנות
למ
שואל השאלה:
ולי יש יום הולדת לא לחברה... ואני לא מבקשת מחברה.. אני רוצה לבקש מההורים שלי!
ולי יש יום הולדת לא לחברה... ואני לא מבקשת מחברה.. אני רוצה לבקש מההורים שלי!
את יכולה לבקש אייפד או טיול לחו"ל.
כשבן אדם טוב לו אז הוא מתחיל לחפש את הרע
סמי
שואל השאלה:
אייפד לא עכשיו עד שיצא אייפד 3, טיול לחול זה לא ממש מתנה.. זה כמו לבקש חיבוק מאמא... כי אנחנו כל הזמן נטסים ונוסעים..
אייפד לא עכשיו עד שיצא אייפד 3, טיול לחול זה לא ממש מתנה.. זה כמו לבקש חיבוק מאמא... כי אנחנו כל הזמן נטסים ונוסעים..
אם את ילדה של אבא ואמא ונסיכה, אז כל דבר שהם קונים לך זו מתנה כיאלו אין לך מה לבקש.. כ עוד יומיים תבקשי שהו ועוד שבוע עוד משהו אין לך מה לבקש עם יש לך הכל..
כי כל מה שתבקשי הם יתנו לך, יום הולדת בישבילי ואני בטוחה שעוד בשביל הרבה.. זו מתנה מיוחדת שאת רוצה מאוד אבל קונים אותה רק ביום הולדת:)
אה ומזל טווב ואין חגיגה בלי עוגה ;) חיחי
כי כל מה שתבקשי הם יתנו לך, יום הולדת בישבילי ואני בטוחה שעוד בשביל הרבה.. זו מתנה מיוחדת שאת רוצה מאוד אבל קונים אותה רק ביום הולדת:)
אה ומזל טווב ואין חגיגה בלי עוגה ;) חיחי
שואל השאלה:
טוב לי, אבל אני לא מתלוננת, כי אני מחכה לרגע הזה כבר שנה שלמה! ואני רוצה לקבל משהו גדול... משהו שישמר לי... וניראלי שעכשיו החלטתי.. ניראלי שאני ילך על צניחה חופשית...
טוב לי, אבל אני לא מתלוננת, כי אני מחכה לרגע הזה כבר שנה שלמה! ואני רוצה לקבל משהו גדול... משהו שישמר לי... וניראלי שעכשיו החלטתי.. ניראלי שאני ילך על צניחה חופשית...
אמא איזה פחד!
תהניי בצנייחה חופשית וממזל טוב:)
תהניי בצנייחה חופשית וממזל טוב:)
שואל השאלה:
חח זה ממש כיף.. ותודה, וזה לא מפחיד
אבל ניראלי שאני ילך על עגיל בטבור, יאוו אמלה אני לא יודעת מה לעשות כבר...
חח זה ממש כיף.. ותודה, וזה לא מפחיד
אבל ניראלי שאני ילך על עגיל בטבור, יאוו אמלה אני לא יודעת מה לעשות כבר...
בת כמה את שאת עושה צניחה חופשית?
לינוי
באותו הנושא: