2 תשובות
זה ממש ממש תלוי וזה שונה אצל כל תחנה, אצלי ספציפית עשו מבחן מעשי בהחייאה וחברות שלי שהיו בימים אחרים לא היה להם כלום כי היה להם הפסקת חשמל, ויש כאלו שעשו בכתב וזה באמת שונה והכל.
בעיקרון אומרת שזה קשה כי לעשות החייאה על בובה זה ממש קשה פעם ראשונה ובהחלט צריך להתרגל לזה, לכן אני ממליצה לעשות על בובה/כרית ולתרגל ממש מקרה של החייאה.
בעיקרון אומרת שזה קשה כי לעשות החייאה על בובה זה ממש קשה פעם ראשונה ובהחלט צריך להתרגל לזה, לכן אני ממליצה לעשות על בובה/כרית ולתרגל ממש מקרה של החייאה.
זה משתנה בין תחנה לתחנה.
יש כאלה שעושים מבחן בכתב על חומר שהעבירו בזמן המפגש, ויש כאלה שעושים רק מבחן מעשי בהחייאה.
זה גם יכןל להשתנות בין המדריכים שמעבירים את המפגש. לי היה רק מבחן מעשי בהחייאה וחברות שלי היו עם מדריכים אחרים באותה התחנה והיה להם מבחן בכתב
יש כאלה שעושים מבחן בכתב על חומר שהעבירו בזמן המפגש, ויש כאלה שעושים רק מבחן מעשי בהחייאה.
זה גם יכןל להשתנות בין המדריכים שמעבירים את המפגש. לי היה רק מבחן מעשי בהחייאה וחברות שלי היו עם מדריכים אחרים באותה התחנה והיה להם מבחן בכתב
באותו הנושא: