8 תשובות
זה סבבה לגמריי
זה מצוין (:
אם היית פה בכל יום וענית כל הזמן? זה בסדר. לא הרבה ולא קצת
זה מעולה:) חח דיירקשנית ^^
זה ססבה לגמרי
זה סבבה
זה סבבה
זה בסדר:)