2 תשובות
כשאת מפעילה פעם ראשונה את האייפון יש שם אופציה כזאת, הכל רשום שם.
אני העברתי ועבד מצויין
אני העברתי ועבד מצויין
שואל השאלה:
זה עבד לך והעביר הכל כמו שצריך?
זה עבד לך והעביר הכל כמו שצריך?
אנונימית