5 תשובות
לא ניראלי שהייתי בבית שאן אבל הייתי בטיול שנתי עם לינה
הייתי שם אבל לא בטיול שנתי
הייתי בהרבה טיולים שנתיים עם שינה
לא הייתי שם
אני הולך, אני הולך, אני הולך לבית שאן
הייתי שם ממש נחמד שם האוכל לא וואו אבל לא מזעזע נהניתי מאוד