8 תשובות
שימי ויסמיןן אני אוהבת אותם <3
שימי ויסמין
סוורים ^^
אלירן ואיציק והסוורים ♥
אני אוהבת המון זוגות:
הסוורים
האחיות
מעיין ובת אל
שימי ויסמין
הסוורים
האחיות
מעיין ובת אל
שימי ויסמין
אני הכי אוהבת את הבנות דודות.. שכחתי איך קוראים להן חחח:)))
איציק ואלירן:)
מעין ובת-אל:)