11 תשובות
אה תלבש חליפה זה יהיה מאוד יפה
הבנים לובשים בדרך כלל חליפות שחורות בנשף הסיום, חליפות טוקסידו או חליפות לבנות רשמיות. במרבית האירועים, החליפה היא חליפה מושכרת ליום הנשף או למספר ימים.
בדיוק מה שאמרת
מסיבת סיום ונשף זה דברים שונים^^
הרוב לובשים לבן
שואל השאלה:
מה לבן אבל
גינס? מכנס?
מכופצרת? טישרט?
אנונימי
סיימתי שנה הקודמת.. הבנים שמו חולצה לבנה יפה כזאת וגינס ארוך
שואל השאלה:
מכנס גם לבן?
אנונימי
לא ג'ינס כחול....
שואל השאלה:
לבנים..
אנונימי
תלבשי שמלאה יפה תלכי ותקני