8 תשובות
שואל השאלה:
זה לדעתכם עסקה מוגזמת?
אנונימי
שואל השאלה:
תנסו להעמיד את עצמכם בנעליים של משפחות החטופים אתם הייתם רוצים להחזיר אותם בכל מחיר לא ככה?
אנונימי
לא אכפת לי מהחטופים .
לא להסכים לעסקה
אנונימי
שואל השאלה:
^ נראה לי שאם מישהו שהוא קרוב משפחה שלך היה נחטף, היית מגיב אחרת.
אנונימי
בואי נשאל את השאלה הבאה .
עסקה= החזרת רק 30 החטופים שבחיים ושיחרור 1000 מחבלים שכולל אלו שהיו ב7/10. וסיום הלחימה בעזה אומר שנפלו לנו 600 חיליים לחינם. שווה להפסיק או לא??
לא צריך להיות להם בכלל את האפשרות לדרוש
אנונימית
חד משמעית לא להסכיםם
אני חושבת שכל עסקה שמציעים אנחנו צריכים להסכים ! כל דבר!! משפחות מתפרקות !! יש המון חטופים שלא ראו את המשפחות שלהם 8 חודשים !! תפסיקו להתייחס לזה כמו לתוכנית ריאליטי