6 תשובות
אז לצחצח שיניים ויש מעל המברשת בצד השני אולי אי זה סימון או משהו וזה לצחצוח לשון ואם אין לך אתה יכול לקחת את המברשת ולהבריש בקטנה על הלשון ,לרוב ריח רע בא מהלשון
לצחצח את
הלשון!!!!
אנונימית
שואל השאלה:
ההורים שלי אומרים לי שיש לי רח' רע מהפה
אנונימי
שואל השאלה:
מה זאת אומרת
אנונימי
כן,זה לרוב מאוכל וזה..תשתדל לצחצח את הלשון גם לי יש את זה
כנראה שלא אכלת תאכל משהו ותצחצח שיניים