9 תשובות
הגיוני זאת החלטה והשתדלות שלך
כל אחד וההשתדלות שלו
כל הכבוד שאת שומרת נגיעה אני גם ממש ממליץ לך ללכת בצניעות באמת שאת רק תרוויחי מזה מעבר לשכר העצום בעולם הבא את גם בעולם הזה תהני הרבה הרבה יותר במסגרת הנישואין כי כשאת רוצה משהו ואת מתאפקת אז אח"כ ההנאה עצומה ברמות שאת לא יכולה לתאר! כך שזה ממש משתלם גם מההיבט הזה!
גם חשוב לי שתדעי שבחורה שהולכת בצורה חיצונית שלא משקפת אותה עלולה חלילה להתקשה במציאת זיווג כי הדתיים מסתכלים עליה כלא מספיק חזקה והיא מסתכל על מסורתיים כלא מספיק חזקים בשבילה - זה נכון גם לדתייה עם מכנסיים ואגב גם לדתי שהולך עם כיפה מאוד קטנה..
חשוב לי שיהיה לך טוב ושבעז"ה תצליחי למצוא את מי שמיועד לך כמה שיותר מהר(מתי שתרצי)..
חשוב לי גם לציין שאדם מקבל זיווג לפי מעשיו וכמו שאת רוצה בעל מצויין שהסתכל רק עלייך ויגע רק בך אז גם את צריכה לשמור על עצמך
שיהיה בהצלחה צדיקה!
שואל השאלה:
^חחח הלכת רחוק, רק בת 13 עדיין לא מחפשת זווג אבל תודה
אנונימית
בכיף , אפילו אם את רק בת 13 נו אז עוד יותר את צריכה לשמור גם כדי שההנאה שלך תישאר ברמה גבוהה!
אני יכול לומר לך על עצמי שהלוואי ובחיים לא הייתי מסתכל על נשים לא צנועות - את יודעת איך בהתחלה כשממש ממש שמרתי הייתי יכול כ"כ להנות ואז קצת הרסתי לעצמי אבל ב"ה לא הרסתי הרבה ואני מחזיר את זה בכך שאני ממש שומר בתקופה האחרונה ב"ה! בקיצור באמת שאני ממש ממליץ לך לשמור זה לטובתך!
בהצלחה , צדיקה!
אשרייך על מה שכן, ובהצלחה בעז"ה עם מה שעדיין לא..❤
ממש לא מוזר, שתי מצוות שונות וחשובות
להנות מזה שאת נוגעת בבעלך לעתיד ושאת יכולה להיות לידי בצורה לא צנועה ויכולה שהוא הסתכל עלייך ויחמיא לך..
שואל השאלה:
תודה, רק.. להנות ממה?
אנונימית