7 תשובות
כן
אם הייתי בת אז לא
יכול להיות תלוי כמה זה משפיע
כן
יש לי חבר נורא טוב כזה ויש דווקא מישהו שאני בקטע איתו והוא כזה.
לאנשים יש סטיגמא על אנשים על הרצף, כולם יש חושבים על אוטיסטים בתפקוד נמוך.
יש לי חבר נורא טוב כזה ויש דווקא מישהו שאני בקטע איתו והוא כזה.
לאנשים יש סטיגמא על אנשים על הרצף, כולם יש חושבים על אוטיסטים בתפקוד נמוך.
אני חושבת שכן, תלוי כמובן בו ובאישיות שלו
^^למה שתאמר את זה מחתכילה?
אולי, לא יודעת, היה לי פעם קראש על מישהו שהוא על הרצף
אנונימית
באותו הנושא: