7 תשובות
כאילו כזה טפח לך על הגב כזה?
תלוי איך הוא עשה את זה
בגדול, תלוי מאוד מה הדינימיקה ביניכם, בקטן, לדעתי לא.
בעיני לא ממש אבל זה מאוד תלוי סיטואציה
היי אנונימית,
אני שומעת שאת מתארת סיטואציה שבה ברגע רגיש ופגיע שלך, הפסיכולוג שלך הציע לך תמיכה פיזית ואת תוהה כמה זה היה במקום
אני רוצה להחזיר את השאלה אלייך ולשאול עד כמה המגע הרגיש נוח ומנחם?
אך רוצה גם לחדד כי כל מגע בין אם מאיש מקצוע, חבר או בן משפחה שמרגיש לך לא נכון או שעובר עבורך את הגבול הוא מגע לא מותאם.
אם תרצי אחכה לך בפרטי ונוכל לדבר על הדברים שחווית
אני אסתי ואני בעמותת "עלם" שמלווה בני נוער וצעירים ברשת.
אפשר לדבר איתנו בהודעות הפרטיות כאן, או באינסטגרם/טיקטוק שלנו digital.elem.
אפשר גם להכנס לצ'ט או לווטס אפ שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים.ות בימי ראשון-עד חמישי בין 20:00-24:00
אם הקשר ביניכם טוב אז כן, הוא הרי הציע תמיכה פיזית ולדעתי זה בסדר.
אם זה הרגיש לך שזה היה יותר מדי תגידי למישהו.
השאלה היא בגדול איך את הרגשת לגבי זה. זה הכל תלוי במה את מרגישה. אם לא נעים לך אז זה מה שזה.
הוא נשמע שעשה את זה מכוונה טובה, אבל אם לא הרגשת מאד בנוח אז אולי כדאי להעיר.