4 תשובות
הייתי בטכני, מוזמנת לשאול שאלות אם זה מעניין אותך, אבל לדעתי תצפי יותר גרוע
נראלי תצפי כי במערך הטכני יש מלא תפקידים יכול להיות שחלק מהם סבבה/ יש גם דברים ביומיות
זה מאוד תלוי מה יותר מושך אותך כי בסופו של יום הגישה שלך לתפקיד זה הכל. אבל בעייני הטכני יותר טוב עקב שאני הייתי קרוב לאנשים מהטכני ואני יודע מה הם עושים שם ומה התנאים. התפקידים בטכני מציעים לך כלים מאוד שימושיים לחיים אם התפקיד מושך אותך. חושב לציין שיש מאות תפקידים בטכני, הטכני מהווה בערך 70% מחיל האוויר.
היי, תצפיתנ.ית מגזרת איוש כאן. גם לי במלשביות הייתה בחירה בין תצפי לטכני, ובחרתי בתצפי ולא הצטערתי.
שני התפקידים דיי דומים באופן שבו את עובדת עם אותו הדבר.
בטכני את תלמדי כלי טייס ספציפי ותדעי עליו הכל, בתצפי את תלמדי גזרה ספציפית ותדעי עליה הכל. שניהם תפקידים בהם את מתמחה בדבר ספציפי.
שניהם תפקידים משמעותיים, למרות שלדעתי תצפי משמעותי יותר מטכני. כי תצפי הוא משמעותי בצורה ישירה וטכני משמעותי בצורה עקיפה. תצפי זה "ראיתי מחבל אז הקפצתי כוח ותפסתי אותו" וטכני זה "המטוס שלי עף בשמיים ועושה מה שהוא עושה בגלל שאני דאגתי שהוא יהיה תקין. המטוס עצמו עשה את העבודה אבל הוא לא היה עולה בלעדיי"
אין לי מושג מה התש של הטכני, מחברות שנמצאות שם נראה שהוא לא טוב כמו התש שהיה לי בתצפי (מבחינת יציאות ומגורים).
תצפיתנית זה תפקיד קשה. הוא מאתגר, הוא שוחק, והוא לא לכל אחת. הוא מתאים לבנות שמוכנות לעבוד קשה, שחשוב להן לעשות תפקיד משמעותי ביותר, ולהגן בצורה ישירה על המדינה. גורל המדינה יהיה גם על כתפייך. ישובים שלמים יהיו תחת הגנתך. מאות עד אלפי אנשים ישנו בשקט בלילה בידיעה שהעין שלך צופה ושומרת עליהם. זה אחד התפקידים המשמעותיים והמספקים ביותר לבנות, אם לא ה. הוא לא פשוט. אבל אין משמעותי ממנו.
אשמח לענות על שאלות, מוזמנת לשאול אותי בפרטי על הכלd:
שני התפקידים דיי דומים באופן שבו את עובדת עם אותו הדבר.
בטכני את תלמדי כלי טייס ספציפי ותדעי עליו הכל, בתצפי את תלמדי גזרה ספציפית ותדעי עליה הכל. שניהם תפקידים בהם את מתמחה בדבר ספציפי.
שניהם תפקידים משמעותיים, למרות שלדעתי תצפי משמעותי יותר מטכני. כי תצפי הוא משמעותי בצורה ישירה וטכני משמעותי בצורה עקיפה. תצפי זה "ראיתי מחבל אז הקפצתי כוח ותפסתי אותו" וטכני זה "המטוס שלי עף בשמיים ועושה מה שהוא עושה בגלל שאני דאגתי שהוא יהיה תקין. המטוס עצמו עשה את העבודה אבל הוא לא היה עולה בלעדיי"
אין לי מושג מה התש של הטכני, מחברות שנמצאות שם נראה שהוא לא טוב כמו התש שהיה לי בתצפי (מבחינת יציאות ומגורים).
תצפיתנית זה תפקיד קשה. הוא מאתגר, הוא שוחק, והוא לא לכל אחת. הוא מתאים לבנות שמוכנות לעבוד קשה, שחשוב להן לעשות תפקיד משמעותי ביותר, ולהגן בצורה ישירה על המדינה. גורל המדינה יהיה גם על כתפייך. ישובים שלמים יהיו תחת הגנתך. מאות עד אלפי אנשים ישנו בשקט בלילה בידיעה שהעין שלך צופה ושומרת עליהם. זה אחד התפקידים המשמעותיים והמספקים ביותר לבנות, אם לא ה. הוא לא פשוט. אבל אין משמעותי ממנו.
אשמח לענות על שאלות, מוזמנת לשאול אותי בפרטי על הכלd: