5 תשובות
כבר התחיל מלחמה עם חיזבאללה מזמן מה אם זה לא במרכז אז זה לא נחשב מלחמה? לא הבנתי את הקטע
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא נחשב למלחמה
הם לא הגדירו את זה למלחמה
זה לא נחשב למלחמה
הם לא הגדירו את זה למלחמה
אנונימית
אני לא חושבת שהמדינה ממש תגדיר את זה כמלחמה אלא כמבצע, בטח בשביל שלא יצא לנו שם רע, וגם כי הממשלה שלנו פחדנים.
אבל אני מניחה שזה יקרה אחרי שיגמר המלחמה בעזה.
אבל אני מניחה שזה יקרה אחרי שיגמר המלחמה בעזה.
אין תאריך מדויק אבל המלחמה הזאת תקרה
לדעתי בחודשיים הקרובים
לדעתי בחודשיים הקרובים
אי אפשר לדעת מתי אבל זה לא נמנע
באותו הנושא: