התחברות
הרשמה
יש לי מחר בבוקר טסט פנימי ואני לחוצה שאני לא יעשה טוב את החניה
12 ביוני 2024, 12:53
טסט
רשיון נהיגה
לימוד נהיגה
תשובה אחת
בקטנה ממש אחות טסט פנימי כולם עוברים, תבואי רגועה זה נסיעה של בדיוק 7-10 דק
א
אכן -
באותו הנושא:
בוקר טוב, יש לי ב08:45 טסט ואני ממש לחוצה טיפים להרגע?
יש לי בדיקת דם בבוקר ואני לחוץ יותר מדי
מחר בבוקר יש לי עקירה ואני לחוצה
יש לי מחר טסט פנימי ואני ממש לחוצה שמעתי שיש כאלה שלא עוברים
יש לי בבוקר בדיקת דם ואני לחוצה ממש מה לעשות?
יש לי טסט פנימי עוד 20 דקות ואני לחוץ רצח תנו לי טיפים איך לעבור
המורה התקשר אלי עכשיו להגיד שמחר בשבע וחצי בבוקר יש לי טסט ואני מרגישה שאני לא נוהגת הכי טוב ואני לחוצה, איך להרגע?
יש לי מחר טסט ראשון מוקדם בבוקר ואני לחוץ
מחר בבוקר יש לי בדיקת דם ואני די לחוצה מזה...
יש לי מחר טסט פנימי ואני לחוצה כי המורה נהיגה לא לימד אותי חניות
מחר יש לי טסט פנימי בבוקר ואני ממש לחוצה. מה לעשות?