61 תשובות
יאנוש
bitch ♥
i hate her
אנונימית
**וש
במקרה לשתיהם קוראים ספער אבל חשתיהם אמי קוראת ספ גם בפלא וגם בדיבור...
בשם הפרטי שלה xd
אנונימית
אהובתיי <3
שואל השאלה:
הילדה הכי כוסית בארץץ
אנונימי
שושה שליי!..
אהוובתי
בחיים שלי
אנונימי
בשם המלא שלה
החצי השני שלי
אהבת חיי ♥♥
אחותי בדם ולבבות
בסטי שלי
פונצ'יק שליי ♥

חח
השם שלה רגיל p:
תמיד הייתי שומרת בשם מיוחד לכולן וזה שיגע ואתי כ יכל אחת רצתה שאשנה לה אז עשיתי רגיל (;
אלוצ'קה אחות שליי<3
אנונימית
אישתיי חח
**** המושלמת!
כוס אמא שלכן די לעשות מינוסים
החבר הכי טוב שלי כתוב אצלי בפלאפון בתור-
**** החיים שליי (ולבבות)

יש אצלי אולי 3 אנשים שקרויים בערך ככה
*** ( השם שלה) חיימשלי ♥♥♥
כריסכוס ועוד כינויים הזויים
שושה אהובתי..♥
שם פרטי 3:
guida!
חח זה מחוף ג'רזי למי שמכיר.. והיא קוראת לי meatball
תאומה שלי ♥♥♥
חח וככה היא קוראת לי בטלפון שלה (:
חזיר יבלות
אנונימי
חצי שני שליי❤❤❤
יובל
אנונימית
אני היחידה שפשוט כותבת את השם הפרטי שלה?
bff<3
אני קוראת לכולם בשם הרגיל שלהם.
בהמאלי is back, היא קוראת לי גוש ואני קוראת לה בהמה וה "is back" זה כי לא היה לה פלאפון מלא זמן
בשם שלה..?
סנוקי - ( כמו זאת מחוף גרזי' ). (כי היא מזכירה אותה )
הגוש המיוחד שלי <3
שטותניקית ♥
אני כותבת שם ושם משפחה... אני לא מוצאת שום סיבה לכנות אותה בשם מוזר ויש עוד כמה עם אותו השם.
אנונימית
פוקונת שלי xd
חח אבל לרוב אני קוראת לה פוקיון
חברה שליי או אושר שליי
סוזנה! חחח
מאי לאב.. ( כאילו מיי לאב, קוראים לה מאי.. *
אנונימי
דנדוש החותכת, למרות שהיא לא באמת חותכת
נועה.
רונית אהבת חיי:*
אהבת חיי b.f.f ומלא לבבות
ה- bff המוושלמת <3 <3
ולחבר שלי - החיים שליי <3 <3 <3
יש לי 2 חברות טובות השם של האחת בפלא זה החוטיני
והשניה האמא
הקופה האהובה עלי♥
אנונימית
יצורה שלי או צ'וצ'ה שלי ולב
לול\לולקה\לולי\לרה\לוני וכו
מי המשועממים שעושים מינוסיםם?
ואדימוש <3 <3
-עזבו..-
בשם הפרטי + סמיילי מצחיק עד קורע חחח כמו נגיד סמיילי של גבר עם שפם או סמיילי חזיר וכאלו.. כך אני אפילו לא צריכה לקרוא את השם כדי להבין מי מתקשרת
סטפן השמעקסיי סוגד לי (סטפן מיומני הערפד למי שלא הבין)
אנונימי