9 תשובות
אני מניחה שמתרגלים מתישהו
אבל אם אני מכירה את הבנאדם די טוב אני פשוט מכריחה אותו לשבת חהחהחחהה
אבל אם אני מכירה את הבנאדם די טוב אני פשוט מכריחה אותו לשבת חהחהחחהה
אני רגילה לזה... קצת עושה חוסר ביטחון לפעמים
אבל משתדלת להתגבר...
אבל משתדלת להתגבר...
מוזר קצת, אבל התרגלתי
חחח אני רגילה החברה הכי טובה שלי גבוהה ממני ב27 סמ
לא אכפת לי שהם גבוהים יותר
לא מתייחסת לגובה
מוזר קצת כי אני צריכה להסתכל למעלה אבל זה סבבה סך הכל מתרגלים
אני לא נמוך מאוד (1.72) אבל יצא לי לדבר עם מישהו 2.10 והרגשתי כאילו אני מדבר עם ענק מהאגדות חחח
אני פשוט צריכה לעמוד קצת יותר רחוק מאנשים כדי שהגובה לא יפריע לנו
באותו הנושא: