4 תשובות
סופר נשיות- כמוני
אני סטרייטית אבל נראלי שלכל אחת יש טעם אחר
אנונימית
נשיות ממש (כמוני)
אין לי טעם ספציפי אבל היי ג'ינג'יות זה חולשה
באותו הנושא: