8 תשובות
אני באותו מצב גם
ממש לא, גם לאף אחד לא אכפת, העיקר שתהנה
לא זה בסדר
בואי איתי אני בכיף ילך איתך (;
אני גם ככה לגמרי לבד ):
אנונימי
אל תקשיבי, תלכי עם אנשים מסטיפס הם בדיוק כמוך ואולי גם תתחברי מאוד טוב למישהי/למישהו ויהיו חברים מאוד טובים.
זה בדיוק מה שאת הכי צריכה כרגע
אנונימי
זה בסדר תהני
רק לא ממליצה ללכת עם ילדים מסטיפס זה קצת מטריד אנשים
לא מוזר תהני!!
לא מוזר. מחר אני הולכת לסרט לבד, זה דווקא יכול להיות כיף