התחברות
הרשמה
יהיה מוזר לשלוח עוקב פתאום למישהי מהיסודי שדיברנו קצת פעם?
15 ביוני 2024, 22:41
הודעות
אינסטגרם
2 תשובות
שואל השאלה:
כדאי?
אנונימי
תשלח מה כבר יכול לקרות
אנונימי
באותו הנושא:
זה יהיה מוזר לשלוח עוקב באינסטגרם למפקד קורס שלי בתקופה שהוא מפקד עליי?
זה יהיה מוזר אם אני אשאל מישהו שעוקב אחרי ואני עוקבת אחריו משהו?
זה מוזר לשלוח לקראש עוקב באינסטגרם? בהנחה שאני סטוקרית וגיליתי את השם זה לא יהיה מוזר?
מוזר פתאום לשלוח הודעה למישהי מפה בסטיפס אחרי שנתיים?
לא דיברנו מיום ראשון שעבר, יהיה מוזר לשלוח לו הודעה פתאום?
זה מוזר לשלוח הודעה פתאום למישהו מהשכבה שלא דיברתי איתו איזה חצי שנה?
זה מוזר לשלוח עוקב לכל מי שיש לי עוקבים משותפים איתו?
זה מוזר לשלוח עוקב למישהו שאני מכיר אבל אין לנו עוקבים משותפים?
זה מוזר לשלוח עוקב למישהו שאני לא מכיר במציאות אבל פשוט יש לנו עוקבים משותפים?
יהיה מוזר לשלוח למישהי מהעבודה החדשה שלי עוקב באינסטה?
זה יהיה מוזר לשלוח עוקב לחברה שניתקתי איתה קשר (אני איתה מבחירה) אחרי שנה וחצי