9 תשובות
לדעתי לא
ואו אני גם עןשה את זה אבל נראצי שכן
לדעתי כן אני מתחילה ללמוד לתיאוריה בתחילת י
מאוד מוקדם
את לא צריכה את זה ככ עכשיו
אממ..התחלתי בכיתה ו'..
חח תלמדי מתי שבאלך. מה את שואלת?
יותר מחודשיים לפני זה מוקדם. אבל אם יש לך זמן ובאלך אז תלמדי, ככה יהיה לך פחות מלחיץ לפני התאוריה
לדעתי כן אבל זה מאוד תלוי בקליטה שלך
אם לוקח לך זמן לקלוט ולהבין אז תקחי את הזמן
אם לוקח לך פחות זמן אז לדעתי אפילו כמה ימים לפני

הייתה לי היום תיאוריה ולא הייתי במעל 80 אחוז מהשיעורים השנה
ולמדתי לא מעט אבל גם לא חרישה
אתמול ושלשום ואני מקווה לעובר
אנונימית