8 תשובות
זה לא חצוף לשאול אם אפשרי לקבל מועד ב עקב הציון אבל בהחלט לא מקובל.
שואל השאלה:
למה לא מקובל?
למה לא מקובל?
אנונימית
כל עוד את אומרת את זה בנימוס אין סיבה שזה יהיה חצוף. זה נורמלי לבקש להעלות ציון
כי לרוב לא יתנו את זה כיוון שאת כבר יודעת את השאלות של המתכונת וככה את תדעי להתכונן לאותם שאלות ואולי עשית גוגל.
הרבה גורמים של שמירה על טוהר הבחינה
לא חצוף זה מראה שאכפת לך, תדברי איתו ותשאלי אותו על עבודה או מועד ב או משהו
אני גם עשיתי את זה בתקופת התיכון,
היו לפעמים שעשיתי תיקון ציון / שיפור ציון
כאילו להגיש עבודה במקום מבחן היה
היו לפעמים שעשיתי תיקון ציון / שיפור ציון
כאילו להגיש עבודה במקום מבחן היה
שואל השאלה:
ממש לא יןדעים את השאלות למתכונת יודעים את החומר
ממש לא יןדעים את השאלות למתכונת יודעים את החומר
אנונימית
באותו הנושא: