29 תשובות
תסתכלי לצד, כאב של רגע כשמכניסים וזהו
אל תלחצי מזה
אנונימי
שואל השאלה:
לא כל חיסון כואב אני מדברת עם אותו רגע שמכניסים לא הרגע שאחרי
אנונימית
^^^^^^^
לא מאוד
קשה לי להאמין שמישהו יקיא מזה
שואל השאלה:
אהה פשוט רשום בגוגל הקאה שזה תופעת לוואי של זה
אנונימית
הדקירה ממש כואבת
^^^^
זה לא מכאב אבל
למה שמישהו יקיא מכאב?
חוץ מזה אל תחפשי בגוגל דברים כאלה
שואל השאלה:
תודה על ההרגעה
אנונימית
7^אני לא מכיר אחד שהקיא אחרי זה, זה תלוי בבן אדם כנראה
אנונימי
שואל השאלה:
רשום שזה חלק מהתופעות לוואי
אנונימית
אבל היום אחרי הכי גרוע מרגישים כאילו היד היא סמרטוט
שואל השאלה:
אה בסדר
לא ממש אכפת לי מי אחרי החיסון
אני מפחדת מאותו רגע של הדקירה
אנונימית
שואל השאלה:
^^כן שמתי לב
אנונימית
^^
לא לא הבנת
הדקירה זה שטיות
הבעיה זה שכמה ימים אחרי כואבת לך היד כשאת מוזיזה אותה
אבל זה בסדר שורדים את זה
שואל השאלה:
^^אהה אוקיי סבבה
אנונימית
שואל השאלה:
עודד אותי תודה
אנונימית
שואל השאלה:
^^שמע אין לי בעיה להקיא אחרי זה אפילו אני אוהבת להקיא
ישלי בעיה עם הדקירה
אנונימית
החיסון עצמו לא כואב כל כך כמו חיסון רגיל אבל אחריי כמה דקות ממש כואב ולרוב יש גם כאבי ראש סחרחורות וכאלה
שואל השאלה:
אה סבבה
אנונימית
כן נראלי
כואב גם אחרי
גם אני נתקלתי בידיעה אמינה שהחיסונים באמת לא עברו בדיקה והם אושרו.
רק שתדעו יש רשימה ארוכה של מרכיבים שמאוד מזיקים לבריאות שנמצאים בחיסונים כדי שיפגעו בבני אדם וחברות תרופות ירוויחו ממכירת התרופות גם שאינם בריאות.
אנונימי
שואל השאלה:
ובאותו רגע זה כואב?
וזה יכול לגרום להקאה?
אנונימית
כואב גם אחרי אם אני זוכר נכון
אני לא אומר שזה במטרה להזיק, אני מציין שהאיכות לא וודאית כיוון שזה לא נבדק מול פלצבו אלא מול חיסונים אחרים (שגם הם לא נבדקו מול פלצבו) וזה יוצר תופעות שניתן לצאת מהן ברווח (מבחינת חברות הפארמה) כך שזה משתלם, זה לא רק בישראל זה בכל מדינה שארגון הבריאות העולמי מאיים עליה בפרופיל בטיחות מדינתי (אם תסרבו לרכוש חיסונים נדווח עליכם כמדינה מסוכנת ואז לא יסכימו לטוס אליכם). יש אנשים בארץ שיותר בקיאים בנושא הזה ממני וידעו להסביר על כל חיסון. זכור לי שהטטנוס לא באמת נצרך ברוב המקרים בטח שלא לתינוקות (שהכי הכי פגיעים לתופעות לוואי מחיסונים).
הסיבה שאני כותב את הדברים היא כדי לעורר מודעות לצורך בתכשירים בטוחים ורק אז אם כן אז גם יעילים
בימים אלה ד''ר גיל יוסף שחר נתבע על ידי משרד הבריאות כיוון שפרסם מאמר מדעי על חיסונים בו חשף שאף אחד מחיסוני השגרה לא עבר את הסטנדרט המקובל ברפואה לתכשירים רפואיים של ניסוי דאבל בליינד מול פלצבו.
בבית המשפט משרד הבריאות הודה שזה נכון ושאסור היה לו לספר את האמת הזו לציבור. ד''ר אהוד קלינר מטעם משרד הבריאות ענה על השאלה "אז איזה בדיקות החיסונים כן עברו" את התשובה: "אני לא עובד אצלך".
אז מי כן עובד אצלנו? אולי חברי הכנסת שאמורים לאשר את זה (אם בכלל זה אמור להיות בסמכותם?) את התשובה לשאלה הזו ניתן לקבל בסרטון הבא, במיוחד על פפילומה:
שואל השאלה:
אגב עשיתי לא כאב אחרי ולא באותו רגע חחח
אנונימית
החיסון של הטטנוס גם מסוכן ובמטרה להזיק לנו?
על כל הליך רפואי שכל גורם אי פעם מבקש לבצע בך, יש לך הזכות להסכמה מדעת, כלומר לקבל את המידע המלא על הצורך בפרוצדורה, הסיכונים מול התועלות, פרופיל הבטיחות וכל מידע רלוונטי שעשוי משמעותי עבור קבלת החלטה מושכלת. מותר לסרב והזכות על גופך היא שלך. מה שעושים במסגרת חברתית בהקשר הזה לא מחייב ולא יוצא מהכלל הזה. החובה ליידע היא על הגורם שמגיש את ההליך ואין לאף גורם זכות לכפות הליך מהסוג הזה.
כי החיסון של הטטנוס ניתן בכיתה ח' וכמעט כולם לוקחים אותו חוץ מהפפילומה שלא כולם וגם לא בנות דתיות (אני לא התחסנתי אליו)