11 תשובות
ברו
את שואלת ברצינות?
רשמת מלחמה לא עם חיזבאללה אולי ערכת את זה או משהו לא יודע
אנחנו כן
איזו רפיסות
אנחנו במלחמה עם חיזבאללה הם יורים עלינו טילים מזה לא נקרא מלחמה?!?!?!?
שואל השאלה:
לא אנחנו לא
זה לא נקרא מלחמה
וגם ברמה ביטחונית זה לא נחשב
זה רק מהצד שלהם ואנחנו לא הגבנו
אנונימית
וזו בדיוק הבעיה שאנחנו לא מגיבים=פייסנים
וזו מלחמה לכל דבר ועניין וצריך להגיב על נט כמו שמגיבים על בליסטי בשיא העוצמה ככה הם לא יעזו לעשות כלום
שואל השאלה:
ממש רשמתי עם חיזבאללה
אנחנו לא במלחמה עם חיזבאללה כרגע
אנונימית
עכשיו יש
האלה שלא מחוברים למציאות:
לא מבין את כל הקשקושים פה.היא מתכוונת למלחמה כוללת מלאה. כרגע אנחנו עדיין לא שם לא צריכים לשחק אותה מטומטמים על ניסוח. לשאלתך? יש מצב גדול שכן בסוף יולי הקרוב. יש יותר מדי הערכויות שקורות שלא היו נעשות אם לא הייתה מלחמה באופק
אנונימי
מחזק את אנונימי^
הולך להיות לנו קיץ חם