4 תשובות
אם אין לך כיסאות מוגדריפ נראה לי תשבי איפה שפנוי אבל כדאי שתסתכלי שוב שלא יהיה מקרה וכן יש לך כיסא מוגדר
שואל השאלה:
ואם יש לי כיסא מוגדר?
ואם יש לי כיסא מוגדר?
אנונימית
אויש דארלינג אני ככ מקנאה בך.
תהני כמה שאת יכולה,
קודם כל את תדעי מאיפה להכנס,אנשים יכנסו גם ואת תראי אנשים נכנסים אז את תביני כבר לבד.
אני ממליצה לך לצלם מסך כמה פעמים של הברקוד למקרה ו את לא תמצאי.
תהני כמה שאת יכולה ותתני לעצמך להתנתק מכל הבעיות שלך
תהני!!
תהני כמה שאת יכולה,
קודם כל את תדעי מאיפה להכנס,אנשים יכנסו גם ואת תראי אנשים נכנסים אז את תביני כבר לבד.
אני ממליצה לך לצלם מסך כמה פעמים של הברקוד למקרה ו את לא תמצאי.
תהני כמה שאת יכולה ותתני לעצמך להתנתק מכל הבעיות שלך
תהני!!
^^אז תשבי איפה שהכיסא שלך
זה לא אמור להיות כזה מסובך ולא מפחיד, פשוט הופעה
ותהני
זה לא אמור להיות כזה מסובך ולא מפחיד, פשוט הופעה
ותהני
באותו הנושא: