4 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה לך
אנונימית
וואלה מטורף כל הכבוד, גם אני בקורס, היו מלא שרצו לעזוב ונשארו, בהצלחה בשבוע השני שמתחיל מחר
אנונימי
שואל השאלה:
האמת שכן
לא הלכתי ואני גאה בעצמי רצח על זה, נהניתי בטירוף בסוף
אנונימית
שרדת?
אנונימי