4 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה לך
תודה רבה לך
אנונימית
וואלה מטורף כל הכבוד, גם אני בקורס, היו מלא שרצו לעזוב ונשארו, בהצלחה בשבוע השני שמתחיל מחר
אנונימי
שואל השאלה:
האמת שכן
לא הלכתי ואני גאה בעצמי רצח על זה, נהניתי בטירוף בסוף
האמת שכן
לא הלכתי ואני גאה בעצמי רצח על זה, נהניתי בטירוף בסוף
אנונימית
שרדת?
אנונימי
באותו הנושא: