4 תשובות
ותנץקי קשר על אף שגם לפי היכולות הדיקדוקיות של הייתי מנחש שאת לא מעל כיתה ב
אם את לא רוצה לעשות את זה יותר מידי דרמטי פשוט כשתעברי אז לאט לאט הקשר ידעך כי גם את לא תרצי כל כך לדבר איתן כי הם רחוקות וזה, ואז זה כזה הדדי ולא פוגע באף אחד