8 תשובות
מחכים, בן דוד שלי חיכה לדעתי שבועיים שלוש
שואל השאלה:
וואי אמאלה מספיק חיכיתי 7 חודשים מקביעת התור לתור עצמו
וואי אמאלה מספיק חיכיתי 7 חודשים מקביעת התור לתור עצמו
לא זה לא יהיה 7 חודשים לחכות זה איזה חודש אפילו פחות
אנונימי
שואל השאלה:
קבעתי את התור בינואר והתור שלי תחילת חודש הבא
זה למה שאני מתכוונת
קבעתי את התור בינואר והתור שלי תחילת חודש הבא
זה למה שאני מתכוונת
מחכים ומחכים ומחכים לפעמים חצי שנה
אני קיבלתי אחרי חודשים מכיר מישהוא שחצי שנה מחכה
אני קיבלתי אחרי חודשים מכיר מישהוא שחצי שנה מחכה
מחכים
אנונימי
בדאר עם הוראות מה לעשות כדי להפעיל אותם
מחכים
אני חיכיתי עשרה ימים כזה
אני חיכיתי עשרה ימים כזה