התחברות
הרשמה
לגשת לטסט חיצוני ראשון 32 שיעורים על אוטומט זה סביר?
27 ביוני 2024, 19:09
רשיון נהיגה
טסט
לימוד נהיגה
נהיגה
רכב
3 תשובות
אם את מוכנה ברור
ק
קופים ארקטיים
כן
ל
ליל ביבי
זה מעולה
אנונימי
באותו הנושא:
לא הבנתי מה זה טסט חיצוני וטסט פנימי מה אני צריך לעשות 30 שיעורים ואז לגשת לטסט ?
יש מורי נהיגה שמאפשרים לתלמידים לגשת לטסט לפני 28 שיעורים כי הם מרגישים שהתלמידים מוכנים?
אחרי כמה שיעורים אפשר לגשת לטסט פנימי וטסט חיצוני?
באיזה שיעור נגשתם לטסט חיצוני ובאיזה שיעור לטסט פנימי?
מאיזה גיל אפשר לגשת לתיאוריה ומאיזה גיל אפשר לגשת לטסט ראשון וכמה שיעורים צריך מינימום כדי לגשת לטסט ?
האם כדאי לי לגשת לטסט למרות שלא עשיתי שיעור מאז הטסט האחרון?
היי, עברתי היום טסט פנימי, מה השלב הבא? אפשר לגשת עכשיו לטסט חיצוני או יש לקחת עוד שיעורים קודם?
אם נכשלתי בטסט ראשון כמה שיעורים אני צריכה כדי לגשת לשני?
באיזה שיעור אפשר לגשת לטסט פנימי? ובאיזה שיעור אפשר לגשת לטסט חיצוני?
באיזה גיל אפשר להתחיל שיעורי נהיגה כמה צריך בשביל לגשת לטסט ובאיזה גיל אפשר לגשת לטסט?
אחרי כמה שיעורים ניגשתם לטסט פנימי וכמה לטסט חיצוני?