9 תשובות
מה את מחפשת מישהו בגיל שלך או יותר גדול
אנונימי
שואל השאלה:
למה
למה
אנונימית
שואל השאלה:
לא משנה לי כלכך
לא משנה לי כלכך
אנונימית
את צעירה ואת לא צריכה זוגיות בגיל הזה
זוגיות זה לא לומר "יש לי חבר" זה הרבה מעבר
זוגיות זה לא לומר "יש לי חבר" זה הרבה מעבר
כי בטח כל החברות שלך יוצאות עם גברים יותר גדולים וזה יותר קל להשיג
אנונימי
שואל השאלה:
אני רוצה הרבה מעבר אני רוצה שיהיה לי את הדבר הזה
אני רוצה הרבה מעבר אני רוצה שיהיה לי את הדבר הזה
אנונימית
שואל השאלה:
14
14
אנונימית
בת כמה את
אנונימי
שואל השאלה:
למה יותר קל להשיג?^
למה יותר קל להשיג?^
אנונימית
באותו הנושא: