18 תשובות
אני לא אוהבת אותה היא שחקנית אבל כן ממש רעים אליה והיא מתמודדת עם זה יפה
אנונימית
סתם עושים דרמות היא ממש סבבה
בהתחלה היא יצאה קצת דוחה עם פרידה אבל בכללי היא לגמרי סבבה
היא גם עשתה אותו קטע לקורלי ...
אנונימי
היא מעצבנת
כל דבר מתערבת, כל דבר מביעה דעה
לפעמים צריך לסתום את הפה
את לא קשורה לכל דבר
אנונימית
שואל השאלה:
מה ?
היא אשכרה לא עשתה כלום
אנונימית
וואי מבטיחה שכולם סתם נתפסו עליה
נכון לא יפה הקטע עם תום ופרידה אבל סתם מחפשים אותה באמת
^דיי נו היא מתערבת כשצריך וזה לא קשור לכמה כסף היא גדלה איתו בחשבון בנק תפסיקו לחפש אותה
^זו בדיוק הנקודה
הם אמרו אז החלטתם שזה נכון
אני רואה את ערוץ 26 רוב היום והם ליטרלי מחפשים אותה בכל מילה שיוצאת לה מהפה היא מתמודדת עם זה מושלם
וזה שהיא גדלה לחשבון בנק מנופח לא אומר שהיא לא עושה כלום בחיים, וזה שזה לוחץ לאחרים על נקודה רגישה לא אומר שהיא צריכה לשתוק ולא השתתף בשיחה שגם ככה מתרחשת, וכן, גדלתי למשפחה עמידה בכסף ובכל זאת עשיתי המון, למדתי המון ועברתי המון, אין לך מושג בכלל מה הקשר שלה עם המשפחה שלה או מה קורה מעבר לחשבון בנק שלה או של אבא שלה אז פשוט תפסיק לדחוף את הנושא הזה לכל משפט שני שלך כי זה שיש כסף לא אומר שאין צרות
^נו יופי אז גם אתה כמו דני ואתה מגן עליו, בדיוק אותו הדבר
חוץ מזה אני לא כמוה, אני גדלתי למשפחה עמידה, המצב השתנה
זה שהיה לו את החסך הזה לא אומר שהוא צריך להוציא את כל הרגש שלו עליה כי היא ליטרלי לא עשתה לו כלום
ואגב, אתה ממש כן רשמת שהיא לא עשתה כלום בחיים
^תקשיב כפרה עליך הבנתי מה אתה אומר, אני פשוט רוצה שתבין שזה שהיא גדלה למשפחה מבוססת לא אומר שהיא עושה פחות או סובלת פחות מאחרים, ואני לא רואה בעיה בזה שהיא דיברה על הרכב שלה, גם דנה דיברה איתה על זה והן דיברו על רכבים בכלליות, זה שיש כאלו שנפגעו זה שלהם היא לא אמורה לנחש לי יש קשיים ולמי אין
^אין קשר בין זה שהיא בוכה מויכוח לבין זה שהיא גדלה למשפחה עמידה, גם אני בשניה שמישהו מרים עליי את הקול בוכה כמו ילדה קטנה וזה דווקא קשור לטראומה ולא לאיך גדלתי, אבל בסדר אין לי כוח להתווכח איתך יום טוב
^אני דווקא מבינה פשוט לא מסכימה עם מה שאתה אומר, הבנתי יושב לך על נקודה רגישה לא אחפור יותר, היית יכול לסיים את השיחה יפה יותר ופחות כמו בהמה אבל איך שתרצה
היא לםעמים בסדר אבל היא חשה את עצמה
מלכת אנגליה במינימום והיא לא יודעצ לסתום היא רגיחה שהכל בא לה בקלות בחיים ופתאום שלא היה מתנהגת מגעיל ןזה נראה לכם הגיוני שהיא שוכבת עם גבר במיטה ולוקחת חולצות שלו שכמה ימים לפני היא התנשקה צרפתית עם דבר אחר
אנונימית
אהה חח אז תודה
אנונימית
^נו ו? מזה מעניין אתכם איך היא גדלה ואם היה לה כסף או לא
היא מתנהגת כמו בן אדם והיא לא עפה על עצמה מה הקטע של הקנאה של כולם אליה
אתה מדבר עליי?
(הזאתי שמעליי)
אנונימית
זה לא קשור לזה שיש לה כסף זה קשור להרגלים שלה(שהכסף נתן לה)
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימי
מה הקשר ? אם היא גדלה עם כסף אז ?
זה הופך אותה לבן אדם חרא ?
הטענה שלך כלכך הצחיקה אותי מה זה קשור אני מתה
אז יש אנשים שאין להם ויש אנשים שיש להם, אז מה ?
נשנא את מי שיש לו כסף ? דיי נו
אנונימית