5 תשובות
תהיה מתקפה עם מעגלי אש שלא היו אף פעם
וכן תהיה מלחמה עם לבנון
וכן תהיה מלחמה עם לבנון
אני שומעת מטוסים שתוקפים בלבנון מאיזה 7 בבוקר
נודרת נדר יש ככ הרבה מטוסים זה העיר אותי ולמה אין פה אימוגים
נודרת נדר יש ככ הרבה מטוסים זה העיר אותי ולמה אין פה אימוגים
צה"ל כבר תוקף את לבנון מתי שחיזבאללה תוקפים אותנו אבל המלחמה הרצינית לא תהיה מול חיזבאללה. חיזבאללה זה בסך הכל ארגון טרור. בגלל שלבנון זאת מדינה ישראל יכולה להשתמש בהרבה יותר כלים... מפה לשם חיזבאללה ולבנון לא קיימים (ואני לא מגזים). הבעיה האמיתית היא התגובה של איראן
^^מתחילת המלחמה יש, ככה זה מלחמה.
לשאלה- נקווה שלא.
לשאלה- נקווה שלא.
^כן אני יודעת שכל המלחמה זה ככה, אבל היום זה היה חריג יותר והיה הרבה יותר מטוסים. ואני גרה בערך בגבול אז כל מטוס צבאי שעובר הוא כנראה בדרך ללבנון
באותו הנושא: