8 תשובות
כע תאכלי
לא.. שבע שעות כלום אבל תאכל משהו
אנונימי
כן תאכל
אני זה הפוך חח היה לי אתמול יום שבקושי אכלתי כי בשישי קצת הגזמתי עם האוכל ושאכלתי מעדן כאבה לי הבטן ולא היה תיאבון
AD.
כן תאכל
אני זה הפוך חח היה לי אתמול יום שבקושי אכלתי כי בשישי קצת הגזמתי עם האוכל ושאכלתי מעדן כאבה לי הבטן ולא היה תיאבון
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה אנונימי ממש העלת לי את המצב רוח וואו...
שואל השאלה:
ואני בת
בכיף יאא השקעתי
אנונימי
שואל השאלה:
אני צינית