4 תשובות
אם יש לך חרדה למה שתלך עם מישהי ולא מישהו
?
תשאל אותה פשוט
במילים מובנות
קודם תראה אם היא בראש שלך בכלל.
אחרכך זה הולך ככה.
בא לך ללכת למעיין?? לא? לכי להז@יין
שואל השאלה:
דיברנו על זה בתחנה במד''א ישבנו ואמרנו יום חמישי הזה נצא אבל צריך לארגן
אנונימי
שואל השאלה:
יש איזה מעיין נקרא עין מטע בישוב מטע ממש קרוב אלינו
אנונימי