תשובה אחת
כן את לא בבסיס ואין מישה אחר שיבדוק אותך כי אץ מחוץ ליחידה )חוץ מביקורופא אבל זה בסדר(
אני חופל סמכי עלי
אם בא לך תתקשרי לשאול את מקול הלב
אני חופל סמכי עלי
אם בא לך תתקשרי לשאול את מקול הלב
באותו הנושא: