10 תשובות
לפעמים אני הולך לפילוסופיה אבל רוב הזמן לא משתמש בזה
לפעמים, בדרכ אני בכל השאלות
משתמשת
לא משתמשת, כבר מיותר בעיני
כן
לא בקטגוריות, כן בתגיות
לא
לגמרי שכחתי שזה קיים
לגמרי שכחתי שזה קיים
לא כל כך משתמשת
לא משתמשת ולדעתי זה מיותר
באותו הנושא: