11 תשובות
לא כי אנחנו לא בהמות
מספיק רק להרוג את כולם
בטח שכן
AD.
לא, זה לא יפתור שום דבר
כן חשוב שנהרוג את כל המחבלים עד האחרון שבהם, אבל לרדת לברבריות הזאת סתם יפגע בנו ובהם שלא לצורך
אנונימי
לא.
אנחנו לא מפלצות
ad. מה בטח שכן? מי יאנוס? מי יחטוף? אין לנו לב לזה.. מסכימה אבל שצריך לשחוט אותם
אנונימית
בשום צורה לא, מדינת ישראל וצה"ל הם לא ארגון טרור בשום אופן.
אנחנו צריכים לטפל במצב ברגישות כלפי משפחות החטופים, הנפגעים ולכבודם וזכרם של החללים.
בין היתר צה"ל מתנהל במוסריות מול הטרור ויעמוד לזכות צה"ל - שהוא אף פעם לא מספיק את המוסריות שלו מול כל אכזריות שהוא פוגש - וזה משהו שאסור לקחת לצה"ל כי זה הכוח הכי חזק שלו.
thv
בשום פנים ואופן לא
לא אז כולם יצאו עלינו ונפסיד
לא. באותו היום של ה7 היה צריך לכתוש שם את כולם מהאוויר אנחנו לא כמוהם אנחנו יותר טובים
לא זה בול ההבדל בנינו אנחנו לא בהמות