8 תשובות
ההדחה של אורית ולירון
לא הייתה הדחה שהכי ביאסה אותי
אולי דנה אבל לא ממש התבאסתי כאילו הייתי בהלם
בעזרת השם הדר הבאה!!!
הכי ביאסה עידן או דנה
הכי שמחה אורית
אנונימית
הכי ביאס דנה הכי שימי אורית
הכי ביאס לירון ואף אחת לא שמחה אותי למה כולם משעממים ולא שווים בכלל שאני אשנא אותם.. סהכ אנשים משעממים שגם אין סיבה לשנוא אולי חוץ מהדר
הפרקים כל כך משעממים שאני מתבאסת גם שאורית הודחה, אחרי 10+ שנים שאני רואה האח הגדול באובססיה זאת העונה הראשונה שאני מפסיקה לראות
אנונימית
שמחתי שתום ועידן יצאו וואו איזה כיף
ההדחה של אורית הייתה לי מוזרה ושל לירון הייתה מאכזבת
אבל בכללי הדחות חזקות מאוד
אורית ולירון שימח
התבאסתי על עידן קצת
הכי ביאס אותי לירון ואורית
אנונימית