13 תשובות
ממש לא
שואל השאלה:
כן לדייט
כן לדייט
את מנסה לשכוח ולהתקדם מימנו ואם זה עושה לך טוב כל תעצרי ושכולם לא יעצור בעדך
כלום*
לא
מה
למה
מה
למה
הכל טוב אם את לא מחפשת מערכת יחסים שתמשך ליותר משבוע, אני רציני.
כן ברור הכי הגיוני שיש
לא
חכי שבוע שבועיים חודש לעקל את זה
את סתם תיהיי עסוקה במחשבות על החבר, חכי שיעבור לך ממנו לגמרי
את סתם תיהיי עסוקה במחשבות על החבר, חכי שיעבור לך ממנו לגמרי
^*לעכל
רגע מזאת אומרת דייט כיאלו??
לא
לכי על זה ,
באותו הנושא: