13 תשובות
ממש לא
fuv
שואל השאלה:
כן לדייט
את מנסה לשכוח ולהתקדם מימנו ואם זה עושה לך טוב כל תעצרי ושכולם לא יעצור בעדך
הכל טוב אם את לא מחפשת מערכת יחסים שתמשך ליותר משבוע, אני רציני.
כן ברור הכי הגיוני שיש
לא
חכי שבוע שבועיים חודש לעקל את זה
את סתם תיהיי עסוקה במחשבות על החבר, חכי שיעבור לך ממנו לגמרי
^*לעכל
רגע מזאת אומרת דייט כיאלו??
לכי על זה ,