4 תשובות
את לא צריכה לבוא עם ידע מקדים, לומדים שם איך לעשות החייאה ועוד דברים מעשיים ואז יש על זה מבחן
אל תדאגי
את מגיעה מעבירים לך הכל שם כולל תרגולים והדגמות ואת נבחנת על מה שלמדת באותו היום
את מגיעה מעבירים לך הכל שם כולל תרגולים והדגמות ואת נבחנת על מה שלמדת באותו היום
לא צריך להתאמן, מסבירים שם איל עושים החייאה ואז מתרגלים ואז המבחן
פשוט לומדים כמה מצגות ועושים מבחן על החייאה
באותו הנושא: