5 תשובות
זה פחות מהממוצע אבל אל תדאגי, אם את לפני למידה את תשתפרי המון ביחס לתוצאות שלך לפני למידה.
היוש!
חישבתי לך- זה יוצא בערך 500.
נקודת התחלה לא רעה בכלל!
הציון בפסיכומטרי נע בין 200 ל800
(200 זה אפס תשובות נכונות,
800 זה אפס טעויות)
לשם השוואה- לקבלה לרפואה צריך סביב 700+, לימודי משפטים נגיד סביב 620, יש הרבה תארים שמספיק גם 550 או קצת פחות.
אישית אני לא רואה טעם לעשות סימולציות בשלב הזה..
הקורס של קמפוס איי אל מעולה (חינם באינטרנט), הייתי סומכת על הלוז שלו.
אם את בקורס מסודר אותו דבר.
תתחילי מהסרטונים, שיעורים, תרגולים, לפי הסדר..
כשתרגישי שאת מבינה תעשה סימולציות.
חבל לעשות סתם בשביל הקטע כי חשוב להכיר קודם את השיטות והטריקים, זה מאוד משמעותי.
כשאומרים שהנקודת פתיחה חשובה לא מתכוונים לציון בפעם הראשונה שאת פותרת אלא לרקע שבאת איתו והוא מה שיעזור לך לקלוט את הטריקים, ואז תוכלי לעשות סימולציות ולהבין איפה את עומדת.
בהצלחה!!
חישבתי לך- זה יוצא בערך 500.
נקודת התחלה לא רעה בכלל!
הציון בפסיכומטרי נע בין 200 ל800
(200 זה אפס תשובות נכונות,
800 זה אפס טעויות)
לשם השוואה- לקבלה לרפואה צריך סביב 700+, לימודי משפטים נגיד סביב 620, יש הרבה תארים שמספיק גם 550 או קצת פחות.
אישית אני לא רואה טעם לעשות סימולציות בשלב הזה..
הקורס של קמפוס איי אל מעולה (חינם באינטרנט), הייתי סומכת על הלוז שלו.
אם את בקורס מסודר אותו דבר.
תתחילי מהסרטונים, שיעורים, תרגולים, לפי הסדר..
כשתרגישי שאת מבינה תעשה סימולציות.
חבל לעשות סתם בשביל הקטע כי חשוב להכיר קודם את השיטות והטריקים, זה מאוד משמעותי.
כשאומרים שהנקודת פתיחה חשובה לא מתכוונים לציון בפעם הראשונה שאת פותרת אלא לרקע שבאת איתו והוא מה שיעזור לך לקלוט את הטריקים, ואז תוכלי לעשות סימולציות ולהבין איפה את עומדת.
בהצלחה!!
זה לא יכול להיות כמו המבחן כי פסיכומטרי משוקלל לפי כל האנשים שעשו איתך באותו היום את הפסיכומטרי לפי ציון התקן.
והממוצע הוא לא 100 אלא 530, התבלבלתי עם מבחן אחר. אז קיבלת בערך 300 בלי ללמוד. 300 זה מתחת לממוצע
והממוצע הוא לא 100 אלא 530, התבלבלתי עם מבחן אחר. אז קיבלת בערך 300 בלי ללמוד. 300 זה מתחת לממוצע
שואל השאלה:
אמרו לנו שזה בדיוק כמו המבחן
אמרו לנו שזה בדיוק כמו המבחן
אנונימית
תלוי עד כמה ההדמייה באמת אותו הדבר כמו הפסיכומטרי
בהנחה שההדמייה יותר קלה (כי פסיכומטרי משוקלל עם שאר האנשים שעושים איתך) ושלא למדת אז את בממוצע, הממוצע הוא 100
בהנחה שההדמייה יותר קלה (כי פסיכומטרי משוקלל עם שאר האנשים שעושים איתך) ושלא למדת אז את בממוצע, הממוצע הוא 100
באותו הנושא: